minstingen

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av minstingen - 10 januari 2016 17:09

Hej!

Igår hade jag en dejt med min anka (Annika), en av mina bästa vänner. Vi hade inte träffats på riktigt länge så vi hade mycket att ta igen ;) Vi bestämde oss för att dra ner en runda i stan och hälsa på min älskling, då det var hans sista dag på jobbet. Vi tog varsin öl (min var såklart alkoholfri) och sen gick vi in en runda på Hemmakväll och handlade lite gott. Och avslutade med en till öl på ett annat ställe ;) hihi..


Idag har jag och älsklingen varit vid saxtorpssjöarna med Zeus och gått en långrunda i skogen, så himla mysigt. Vi hade med det långa kopplet så han kunde springa iväg och känna sig lite fri ;) *ler* Här kommer lite bilder..

 

 

 

 

Älskar dessa bilder :D

Nu ska vi äta goda biffar och stekt potatis & snart börjar Årets första Bingolotto! Ja, vi ska spela.


Ha en toppen kväll   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards