minstingen

Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

11 månader av kärlek :)

Av minstingen - 14 januari 2016 17:22

 

Krisztián Szmelka, idag har vi varit tillsammans i 11 månader. Inte lång tid men det känns som att jag har känt dig i flera år. Vi har gått igenom mycket tillsammans, vi blev tillsammans den 14 februari 2015, vi flyttade ihop, strax därefter fick vi reda på att vi var gravida..... MEN vi visste båda två vad vi ville och ingenting kunde stoppat oss.

Vi sitter nu tillsammans, i vår egna stora lägenhet, tillsammans med vår doberman, nyförlovade och om ca 1 månad, med vår son!

Tänk vad mycket som hänt på så kort tid. Jag älskar dig otroligt mycket även om jag är jobbig ibland ;P du har mitt hjärta föralltid :) jag är SÅ lycklig att jag träffade DIG!!


Sofie + Krisztián = FÖRALLTID   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minstingen - 17 februari 2016 10:18

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5527559540"

Av minstingen - 16 februari 2016 17:49


Efter en riktigt god middag med fläskfilé, potatisgratäng & broccoli som älsklingen gjorde så lät jag maten sjunka medan jag läste min bok. Nu är älsklingen ute på långpromenad med hunden så jag passar på att ta ett varmt bad i mörkret med tända ljus...

Av minstingen - 16 februari 2016 12:42


Kaffe och gröt till frukost. Ut med Zeus på favorithundgården och leka enormt mycket, man kan verkligen se skillnad på honom. Mer kondition, han är riktigt fin! :)   Lite trött efter allt lek...   Iväg och fixade ärende efter, handlade in m...

Av minstingen - 15 februari 2016 15:06

Underbar dag att vakna upp till.. Kallt ute, lite snö men ändå lyser solen. Efter morgonkaffet och gröten åkte vi iväg med hunden för en liten annan sightseeing. Väldigt mysigt och vi fick också lite motion!   Järavallen..     Jag har hunn...

Av minstingen - 14 februari 2016 19:50

Idag firar vi 1 år tillsammans, ETT HELT ÅR alltså. Tiden har sprungit iväg, det har iförsig hunnit hända väldigt mycket på det året. Bebis på väg, blivit sambo & förlovat oss! :) Bara idag har vi också hunnit med en del.. vi var med Zeus i morse på ...

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards