minstingen

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av minstingen - 22 januari 2016 20:58

Oj, vilken dag det har varit. Massa ärende som vanligt och Saxtorpssjöarna och promenad i skogen med vovven. Helt underbart! Min far var med oss igen, Zeus gillar när det är många som ger han uppmärksamhet ;) *ler* Sen efter åkte vi hem och lagade Tacos, mums!

Här är resultatet av kaktusarna jag planterade om.

 

Jag beställde en present, en text iförgår till min älskling som jag skulle rama in och den kom redan igår. Jag trodde inte det skulle gå så snabbt så jag sa "Öppna"... sen skrek jag bara NEEEJ. *haha* Det var meningen han skulle få den i februari när vi firar 1 år, tillsammans med en annan present men nu såg han den innan.


Denna tavlan.

 

Szeretlek Christian Szmelka   

 

Nu ikväll är älsklingen ute och tar en öl med sin bästa vän, så jag har suttit och målat träramar. Köpte 12 stycken för flera månader sedan och först nu vet jag var jag vill ha dom och det är i bebis rummet. Så jag har bestämt mig för att måla dom i olika färger. I blått, rött och gult som det ser ut nu. Kommer bli jättefint :)

MEN nu ska jag gå och lägga mig, ont i benen efter långa promenaden i skogen. Natti.


Ha en trevlig fredag   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards