minstingen

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av minstingen - 4 januari 2016 17:36

Vi fick oväntat besök igår av Lina, Johan och deras son Lion. En kopp kaffe och lite bus med Lion gjorde förmiddagen helt underbar :) Efter dom hade begett sig, fixade vi middag och vilade sen ringde syster och vi fick ännu ett oväntat besök av systersonen Edwin. Vi hämtade honom, gjorde varm choklad och mackor till filmen "Free Birds", som Edwin fick välja. Filmen var väl sådär men mysigt att få besök, plus att han sov över :)


Efter alla ärende idag så gjorde vi hemmagjorda hamburgare, till stor förtjusning. Nu är sambon på jobb, systersonen spelar PS4 och jag tvättar.


Jag fick paketet som jag väntat på, från H&M. Passade på att handla på rean i mellandagarna. Fyndade 2 jackor, en tröja och tights som jag kan ha nu med stora magen. Börjar känna lite panik och förstå att det faktiskt snart är dags. Beräknad förlossning är den 12.02.16 :) -ser fram emot enormt mycket-


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards