minstingen

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av minstingen - 4 februari 2016 18:13

Inatt sov jag inte allt för bra, var uppe flera gånger inatt. Så jag tänkte, när jag väl gick upp, att jag skulle vara hemma hela dagen och bara ta det lugnt. Men det var inte alls givande så jag frågade mannen om han hade lust att sticka till Saxtorp och rasta hunden... och mig ;) *hehe* Så det gjorde vi!

       

Ca 1 h och 30 minuter senare, hade vi gått en lång runda på 2,25km, med massa lek och kast med boll. (höggravid så JA det är en LÅNG runda). Jag förstår verkligen varför människor åker ut till Saxtorpssjöarna/skogen där, det är helt underbart, både på sommaren och vintern. Vi har varit där väldigt mycket med Zeus den sista tiden och även i somras. Kolla bara bilderna, vilken natur där är!!

Måste ju erkänna att sista backen upp tog rätt så lång tid, fick stanna och vila lite... ja, faktiskt gjorde Zeus också det, han var väldigt trött. *s*

Efter vi kom hem, åt vi god mat som mannens far kom med innan idag och sen efter har vi bara tagit det lugnt i soffan. Alla är trötta! :)

 

Älsklingen är iväg och kollar Star Wars, IGEN, fast denna gången med sin pappa. Också är det i 3D såklart! :P Så nu har jag hunnit med att måla lite igen och diskat, woho! ;)


Ska faktiskt ta ett varmt bad nu........ och koppla av ordentligt!


Stort GRATTIS till Håkan (mors gubbe)

som har födelsedag idag!

 

Ha en fortsatt trevlig kväll   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards