minstingen

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av minstingen - 14 februari 2016 19:50

Idag firar vi 1 år tillsammans, ETT HELT ÅR alltså. Tiden har sprungit iväg, det har iförsig hunnit hända väldigt mycket på det året. Bebis på väg, blivit sambo & förlovat oss! :) Bara idag har vi också hunnit med en del.. vi var med Zeus i morse på hans favoritgård, gjorde pannkakor med banan, nutella och sylt till frukost.


 

Älsklingen bakade till mig. Ett recept med vaniljglass, självjäsande mjöl, chokladtoppar och strössel. Och in i ugnen.... Mycket gott :)

 

Det fick bli Nudlar Deluxe till middag idag för min del, från China Palace. Älsklingen och far åt lyxmiddag ute men jag orkade inte vara bland folk idag. *hehe* Trött och känner mig otroligt stor och klumpig! :( Men det är väl normalt när man är BF + 2 dagar! :P *kom uuuut*


Happy Valentine ;)

 

 

Blev Bingolotto och gott nu på kvällen.... men INGEN BEBIS ;P


Det börjar kännas i kroppen, ont överallt, känner mig tjock och klumpig och inte alls sugen på att vara social. Det är jobbigt men jag är glad att jag har min älskling som stöttar mig och förstår mig. Det är jobbigt för oss båda! Snart är väntan över :D *ler* Jag älskar dig så otroligt mycket Christian!! Och jag är superglad att jag funnit dig, att vi funnit varandra..... Massa kärlek till min älskling!!!!!!


HAPPY VALENTINE   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards