minstingen

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av minstingen - 11 februari 2016 13:36

Hello! Idag har vi varit hos BM för vanlig kontroll, allting var bra, hjärtat hör man klart och tydligt. Och huvudet är fixerat, långt ner i öppning i bäckenet, så det är ju bra! ;) Jag vägde mig för skojs skull och väger nu hela 86kg. Det är bara EN dag kvar till BF, känns overkligt att tiden gått men samtidigt så får det gärna hända något nu, vi längtar ju något så otroligt efter att få träffa lilleman. Zeus är ju värsta bushunden just nu, han lyder inte lika mycket och han busar hela tiden... och inte på tal om att han följer efter mig ÖVERALLT :P *s*

Åt god bulle med bulle igår.

 

Dom kom hit i morse och började riva/bygga balkong delen i lägenheten. Det ska bytas ut helt då träet runt om inte var i bra skick. Undrar när dom är klara.. Äsch, så länge det blir gjort! :) Men innan när vi körde förbi vår gata så var det ett stort hål i vardagsrummet. *s*


Zeus fick vara med oss i sovrummet så han inte sprang i vägen.

 

 

Innan BM körde vi förbi och hämtade ut ett paket. Hade beställt ett Babynest från Sagovärlden Sara Säljer, på facebook. ÄNTLIGEN kom det & jag är supernöjd! Om ni är gravida eller precis fått en liten, kan jag varmt rekommendera Sara. Hennes babynest är i väldigt bra kvalité. Tack så jättemycket Sara :)


Har själv bestämt tyg och text :)

 


På söndag är det ju Alla Hjärtans Dag, då har vi vår 1 års dag. Undra om vi ska fira, bara vi två tillsammans eller det blir med en liten. Spännande! *lycklig*

 

Ha en bra dag   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards