minstingen

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av minstingen - 6 februari 2016 21:42

Hejsan!

Det blir ett sent inlägg idag... Mannens mamma, syster och hennes flickvän har varit här och haft en babyshower för mig. Dom kom hit med en massa fina gåvor! Tack så jättemycket, superglad för allt :)

 

   

Och vi fick äntligen träffa lilla Betsy, deras nyaste familjemedlem. Hur söt som helst :) Zeus visste inte riktigt hur han skulle reagera men han var duktig och mycket nyfiken.
Efter kaffet körde vi allihop till Fellini för att äta lite mat i gott sällskap. Mycket god mat också! ;)

 

 

Sen ut en runda på hundgården så Zeus och Betsy fick leka lite ;) *leeer*


Idag är vi inne i en ny vecka, v.40 HERREGUD! Det är alltså 6 dagar kvar till BF, känns lite overkligt! Men ännu har vi inga känningar.... så han trivs väl där inne. Vi får helt enkelt fortsätta vänta. Har faktiskt glömt att väga mig idag men det kvittar, känner mig stor nog! *haha*


Här kommer två bilder från i morse..

   

 

Tack så jättemycket för babyshowern och alla de fina presenterna vi fick, jätteglad för allt!

 

Godnatt  


Av minstingen - 6 februari 2016 21:12

Grattis till Sanna som vann Box Nr.3 med massa fina gratis saker! Hoppas du blir glad! :)
(Kontaktar dig så snart jag kommit hem, om adress var jag ska skicka boxen)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie. 28 år. Sambo. Förlovad. Gravid. Landskrona. Skåne. Pyssla. Läsa. Träna. Familj. Vänner.
Follow

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards